فرادانه | تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان

امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی

آزمایشگاه شیمی مواد غذایی

در آزمایشگاه شیمی مواد‌غذایی شرکت فرادانه با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و متنوع، علاوه بر کنترل کیفیت مواد اولیه و محصولات، طرح­ های پژوهشي زیادی در خصوص خوراک آبزیان انجام می­‌گردد. آزمايش هاي مختلف مانند اندازه­‌گیری رطوبت، چربی، بازهای ازت فرار، پروتئین، فیبر، خاکستر، خاکستر نامحلول در اسید، فسفر، کلسیم ، قابلیت هضم پروتئین و آزمایشات مربوط به روغن مانند  پراکسید، اسیدیته، لرد، عدد یدی و عدد صابونی و… انجام مي گيرد.

تنوع آزمایش ها در این آزمایشگاه، علاوه بر  کنترل دقیق و هوشمندانه­‌تر کیفیت‌ مواد اولیه و محصولات،  سبب پيشگيري از وقوع انواع تقلب ها در مواد اوليه مي گردد.

<p>

<br />فرادانه | تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان<br />

امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی

آزمایشگاه شیمی مواد غذایی

<br />
در آزمایشگاه شیمی مواد‌غذایی شرکت پازن تاراز با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و متنوع، علاوه بر کنترل کیفیت مواد اولیه و محصولات، طرح­ های پژوهشی زیادی در خصوص خوراک آبزیان انجام می­‌گردد. آزمایش های مختلف مانند اندازه­‌گیری رطوبت، چربی، بازهای ازت فرار، پروتئین، فیبر، خاکستر، خاکستر نامحلول در اسید، فسفر، کلسیم ، قابلیت هضم پروتئین و آزمایشات مربوط به روغن مانند  پراکسید، اسیدیته، لرد، عدد یدی و عدد صابونی و… انجام می گیرد.تنوع آزمایش ها در این آزمایشگاه، علاوه بر  کنترل دقیق و هوشمندانه­‌تر کیفیت‌ مواد اولیه و محصولات،  سبب پیشگیری از وقوع انواع تقلب ها در مواد اولیه می گردد.

<br />
آزمایشگاه میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی شرکت فرادانه بطور کامل بر اساس اصول استانداردهای آزمایشگاهی طراحی و تجهیز گردیده است. در این آزمایشگاه با بهره گیری از تجهیزات بسیار پیشرفته کیفیت انواع مواد اولیه و محصولات از نظر مخاطرات بیوولوژیک بررسی می­گردد و با همکاری دانشگاهها  طرحهای تحقیقاتی مختلفی در خصوص آبزیان انجام می­پذیرد.در این آزمایشگاه آزمایش های متنوعی انجام می­شود مانند تشخیص تقلبات در پودر ماهی با استفاده از تکنیک واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) که یکی از پیشرفته ترین روش های آزمایشگاهی در این واحد است. سایر آزمایش ها شامل تعیین شمارش کل باکتریها، قارچ، مخمر،  Ecoli، سالمونلا و…-تعیین انواع آلودگیهای باکتریایی و ویروسی با استفاده از تکنیک­ واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR)

</p>
[/av_textblock]

[/av_one_full]

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پازن محفوظ است